Iranian Agriculture News Agency

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

ادای احترام مسئولین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان البرز به مقام والای شهدا

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با همراهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، جمعی از کارکنان سازمان و اعضای کانون جهادگران با حضور در گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج، به مقام والای شهداء ادای احترام کردند.

ادای احترام مسئولین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان البرز به مقام والای شهدا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، در نخستین روز از هفته ی دفاع مقدس و اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت این هفته‌، صبح امروز (پنجشنبه) 31 شهریور ماه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با همراهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی، جمعی از کارکنان سازمان و اعضای کانون جهادگران با حضور در گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

 شرکت کنندگان در این مراسم، با حضور در مزار مطهر جهادگر شهید احمد عادلی و سایر شهدای گرانقدر جهاد، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و شهدا، با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهیدان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا 6 مهرماه ادامه دارد.

اعزام 6000 رزمنده جهادگر و تقدیم 58 شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از افتخارات جهاد کشاورزی استان البرز است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید