Iranian Agriculture News Agency

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از نمایشگاه کارآفرینی کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با حضور در محل برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی کشاورزی استان، از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از نمایشگاه کارآفرینی کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، عبدالرضا روشن نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، با همراهی دکتر میررحیمی رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) و جمعی از معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، از چهارمین نمایشگاه کارآفرینی کشاورزی بازدید کرد.

در این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مرکز آموزش عالی  امام خمینی (ره) برپا شده است، تولیدات و دستاوردهای چندین شرکت تولیدی و دانش بنیان از استان های البرز، گلستان، فارس، تهران، خراسان جنوبی و خوزستان در غرفه های نمایشگاه در معرض دید عموم و متخصصان کشاورزی قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در این بازدید با حضور در غرفه اکوپارک کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری کودکان و نوجوانان، از تولیدات اولین شتاب دهنده و مرکز نوآفرینی کودک و نوجوان در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته بازدید کرد.

در این بازدید بر توسعه همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) در خصوص بررسی زمینه های ایجاد دهکده نمونه گردشگری کشاورزی و نمایشگاه دائمی تولیدات روستایی در استان تأکید شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید