Iranian Agriculture News Agency

در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان جهادکشاورزی و راه و شهرسازی

درخواست وزیر راه برای افزایش تعداد نمایندگان جهاد کشاورزی در شورای عالی شهرسازی

همبستگی ۲ وزارتخانه سبب رفع زمین‌خواری‌های بزرگ می‌شود

وزیر راه و شهرسازی کشورمان بابیان اینکه اتحاد، یکپارچگی و همبستگی 2 وزارتخانه سبب رفع این نقیصه تاریخی خواهد شد، تقاضا کرد تا یک نماینده وزارت جهاد کشاورزی در شورای عالی شهرسازی به 2 نماینده افزایش یابد.

درخواست وزیر راه برای افزایش تعداد نمایندگان جهاد کشاورزی در شورای عالی شهرسازی

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی کشورمان در امضای تفاهم‌نامه میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به مسئولیتمان در خصوص انفعال و توسعه، گفت: قطعاً بدون هماهنگی، وحدت رویه و یکپارچگی نمی‌توانیم مأموریتمان را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: نگاه تعاملی و هماهنگی یک ضرورت همیشه پابرجاست و امیدوارم این مهم بین وزارت جهادکشاورزی و وزارت راه و شهرسازی همواره پابرجا باشد.

اسلامی با تأکید بر اینکه باید پشتیبان پیشرفت ملی و ضرورت‌های توسعه باشیم، گفت: صیانت از انفال و جلوگیری از دست‌اندازی‌ها یک ضرورت است؛ زیرا بسیاری از دوگانگی‌ها و عدم اقدام به هنگام، موجب دست‌اندازی‌های بزرگی به انفال و بیت‌المال شده و شاهد زمین‌خواری‌های بزرگی هستیم.

اسلامی تصریح کرد: عدم وجود سند در وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی سبب می‌شود تا افراد سودجو اقدام به تهیه سند کنند و ما نتوانیم در محاکم قضایی دفاع کنیم.

وی بابیان اینکه اتحاد، یکپارچگی و همبستگی 2 وزارتخانه سبب رفع این نقیصه تاریخی خواهد شد، ادامه داد: تقاضا دارم تا در شورای عالی شهرسازی یک نماینده وزارت جهاد کشاورزی به 2 نماینده افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید