Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

بخش کشاورزی نقطه امید کشور برای تاب آوری اقتصادی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی تنها نقطه امید کشور برای تاب آوری اقتصادی است.

بخش کشاورزی نقطه امید کشور برای تاب آوری اقتصادی

به گزارش ایانا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در مراسم معارفه خود به عنوان وزیر جهاد کشاورزی که با حضور معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به این که بخش کشاورزی از پیچیدگی ها، مشکلات و نوسانات زیادی رنج می برد، تصریح کرد: این بخش تنها نقطه امید کشور برای تاب آوری اقتصادی است.

وی گفت: صمیمانه دست یاری به سوی همه همکاران دراز می کنم و امیدوارم با تمام قوا به میدان بیایند و شاهد توفیقات روزافزون بخش کشاورزی باشیم.

وی با قدردانی از تلاش های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: آقای تقوی بتواند در کسوت نمایندگی در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی مدافع بخش کشاورزی باشد.

خاوازی سپس با تقدیر از تلاش های مهندس حجتی در دوران تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی با غیرت و با همت بسیار زیاد شبانه روزی برای وزارت جهاد کشاورزی زحمت کشیده و اتفاقات بزرگی را در بخش کشاورزی رقم زده است و یکی از ضعف های ما این بوده است که نتواسته ایم این دستاوردها را به خوبی تبیین کنیم.

وی سپس با قدردانی از مهندس کشاورز گفت: وی چه در دوران معاونت زراعت که بخشی از توفیقات بخش کشاورزی مربوط به تلاش های او بود و چه در دوران ۴ ماهه سرپرستی از هیچ کوششی دریغ نکرد و شبانه روز تلاش کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید