Iranian Agriculture News Agency

حجتی اعلام کرد:

ظرفیت ها و قابلیت های فراوان ایران در بخش کشاورزی/ بهره وری و افزایش تولید توقف ناپذیر است

مشاور رئیس جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی گفت: بنده آنچه را یافتن و می توانم بیان کنم این است که ما می توانیم و کشور ما ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در بخش کشاورزی دارد‌.

ظرفیت ها و قابلیت های فراوان ایران در بخش کشاورزی/ بهره وری و افزایش تولید توقف ناپذیر است

به گزارش خبرنگار ایانا،  محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی در مراسمی که به منظور نکوداشت و تجلیل از خدمات وی برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که به من توفیق خدمت داد تا چند صباحی را در خدمت نظام و انقلاب باشم.

وی افزود: از ملت بزرگ ایران، همکارانم در دولت و وزارت جهاد کشاورزی، مقام معظم رهبری، دولت مردان و مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که این امکان را برای من فراهم کردند تا در حد بضاعت خدماتی به کشور عرضه کنم.

حجتی عنوان کرد: به خاطر تندی ها، بد اخلاقی ها و نارسایی ها عذرخواهی کرده و حلالیت می طلبم.

مشاور رئیس جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی در رابطه با ظرفیت و توان کشاورزی کشور بیان کرد: بنده آنچه را یافتن و می توانم بیان کنم این است که ما می توانیم و کشور ما ظرفیت و قابلیت خوبی در بخش کشاورزی دارد‌.

وی افزود: اندک اندوخته ای که من در زمان وزارت کسب کردم این است که بهره وری و افزایش تولید و زایش طبیعت توقف ناپذیر است.

حجتی ادامه داد: خداوند ظرفیت فوق العاده ای در وجود انسان ها قرار داده است و با وجود کمبودها و تنگناها می توانیم و امیدوار هستم که همکاران ما بتوانند به خوبی این مسیر را دنبال کنند.

وزیر سابق جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: بابت این حضور تشکر می کنم، انشاءالله بتوانم در مسیر این صفات و فصائلی که به نام برده شده حرکت کنم و خدا را شاکرم که این بار این توفیق را پیدا کردم در حضورتان از همگی عذرخواهی کنم.

حجتی در رابطه با دلیل استعفا و عدم حضور در وزارت جهاد کشاورزی گفت: عمده موضوعی که باعث شد امروز در خدمت شما به صورت رسمی نباشم موضوع سلامتی بود، بنده یک مریضی مزمن حمله تنفسی دارم که در چند ماه اخیر مجدداً نمود پیدا کرده و هنوز هم آثار آن وجود دارد، انشالله خداوند به ما توفیق دهد در خدمت نظام، مردم و کشور باشیم و آیندگان به همه ما افتخار کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید