Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مانور نظارت بر مراکز تأمین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی

بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مانور نظارت بر مراکز تأمین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی با حضور رؤسای جهاد کشاورزی استان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و همراهی وزارت کشور، اتاق اصناف و امنیت اقتصادی آغازشده است.

بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امر الهی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تأمین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رئیس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم، افزود: ما به‌عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

امر الهی با اشاره به وضعیت تأمین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در سراسر کشور برای تأمین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی بابیان اینکه از امروز تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تأمین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امر الهی هم‌چنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

وی با تأکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی انجام نشده است یادآور شد: ارزش‌افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید