Iranian Agriculture News Agency

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران خبر داد:

تامین میوه و خرما در میادین میوه و تره‌بار 30 درصد ارزان‌تر

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران بیان کرد: امسال به مناسبت تقارن سال جدید و ماه مبارک رمضان، میوه و خرما در میادین توسط تعاون روستایی به میزان کافی تامین شده است و 30 درصد ارزان‌تر عرضه خواهد شد.

تامین میوه و خرما در میادین میوه و تره‌بار 30 درصد ارزان‌تر

محمد لشکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایانا درباره وضعیت میوه و خرما در شب عید و ماه مبارک رمضان بیان کرد: امسال تأمین و ذخیره‌سازی سیب‌درختی و پرتقال باکیفیت به مقدار کافی برای تنظیم بازار میوه انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تنظیم بازار میوه در شهرستان‌های استان به عهده سازمان تعاون روستایی بوده و کلان‌شهر تهران و شهرستان ری را سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به عهده دارد، افزود: تمام تدارکات تأمین خرما تنظیم بازار برای ایام ماه مبارک رمضان نیز در نظر گرفته‌شده است و هم‌زمان با آغاز توزیع میوه به مصرف‌کنندگان عرضه خواهد شد.

لشکری در خصوص قیمت عرضه اقلام تنظیم بازاری یادشده خاطرنشان کرد: قیمت‌ها 20 الی 30 درصد پایین‌تر از نرخ بازار است که در زمان عرضه مشخص می‌شود و با توجه به تجربه موفق سال گذشته، این طرح بدون اخذ اعتبار دولتی، توسط بخش خصوصی (شبکه تعاون روستایی استان تهران) اجرا خواهد شد.

 

 

خبرنگار اقتصادی: زهرا برمکی 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید