Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور جوانان و نخبگان به مناسبت روز جوان

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور جوانان و نخبگان، در پیامی روز جوان را به جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی تبریک گفت و بر مشارکت پاینده این قشر در توسعه بخش کشاورزی کشور تاکید کرد.

پیام تبریک مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور جوانان و نخبگان به مناسبت روز جوان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام مجتبی اخوان‌ارمکی به مناسبت روز جوان بدین شرح است؛

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» با اعتماد راسخ به توان جوانان و نخبگان، ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت عظیم آنان را در عرصه‌ها و میادین مختلف به عنوان «موتور محرکه نظام» مورد تاکید قرار دادند و قطعا حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین می‌کند. در هر برهه‌ای از تاریخ که ما به جوانان اعتماد کرده و به آنها میدان داده‌ایم، نتیجه آن سربلندی میهن عزیزمان ایران بوده است. یکی از نمونه‌های درخشان این اعتماد، هشت سال دفاع مقدس است که با رشادت‌های جوانان سرزمینمان، نقشه‌ها و حیله‌های دشمنان، نقش بر آب شد، از این روی همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از تمامی ظرفیت‌های خود برای پشتیبانی و حمایت از این نسل طلایی انقلاب استفاده کنند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برای جامعه جوان، نخبه و پویای وزارت جهاد کشاورزی، امیدوارم حضور سازنده و مشارکت پاینده این قشر در تمام میادین منجر به عزت، تعالی و افتخارآفرینی روزافزون ایران اسلامی در همه زمینه‌ها بخصوص توسعه کشاورزی کشور شود.

مجتبی اخوان ارمکی

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور جوانان و نخبگان

 

 

 

منتشر کننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید