Iranian Agriculture News Agency

اعتماد مردمی برترین پشتوانه تعاونی‌های بخش کشاورزی است

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اعتماد مردمی را برترین پشتوانه تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی دانست و بر ارتقای این اعتماد تاکید کرد.

اعتماد مردمی برترین پشتوانه تعاونی‌های بخش کشاورزی است

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی، ایوب فصاحت به همراه مدیر و معاونین تعاون روستایی استان اصفهان در دیدار با معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان، گفت: تعاونی‌ها قدیمی‌ترین تشکل‌های مردمی و با ساختارهای اصولی و قدرتمند هستند که برترین پشتوانه‌شان، اعتماد مردمی است اما متاسفانه با گذر زمان آن‌گونه که باید با جامعه جهانی رشد نکرده‌اند.

وی افزود: تولید محصول باید بر پایه یک برنامه، تقویم و الگوی خاص و مشخص و براساس منابع و مصارف جامعه باشد تا قابل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بوده و حقوق مصرف کننده در کنار حقوق تولید کننده نیز رعایت شود.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص مسایل مطرح شده در زمینه محصولات پیاز و سیب‌زمینی استان اظهار کرد: در نشستی که با وزیر جهاد کشاورزی خواهد داشت، موضوعات طرح شده به همراه نتیجه بازدیدهای میدانی مطرح و تصمیم‌های اتخاذ شده به سمع و نظر استان خواهد رسید.

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این نشست در خصوص شرایط ویژه برخی از مناطق اصفهان از جمله شهرستان فلاورجان و روند ذخیره‌سازی پیاز و سیب‌زمینی و مشکلات موجود بحث و گفتگو کرد و خواستار تخصیص سهمیه‌ای برای صادر کردن محصول پیاز و نیز اعتباری جهت خرید توافقی سیب‌زمینی شد.

حقیقت‌سرشت تاکید کرد: نگاه مسوولان در حوزه تولیدات کشاورزی و حل مسایل آن، باید از منطقه‌محور به ملی و به عنوان محصولی در سبد غذایی کشور تغییر یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید