Iranian Agriculture News Agency

سلامت دستگاه‌های اجرایی نیازمند فعالیت هسته‌های گزینش است

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، انتخاب افراد شایسته را یکی از ارکان موفقیت اصلی هسته‌های گزینش در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: سلامت دستگاه‌های اجرایی نیازمند فعالیت هسته‌های گزینش است.

سلامت دستگاه‌های اجرایی نیازمند فعالیت هسته‌های گزینش است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، حجت‌السلام والمسلمین سیدحسن ربانی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس اداره گزینش، سلامت دستگاه‌های اجرایی را نیازمند فعالیت گزینش در آن دستگاه‌ها دانست و گفت: همت، تلاش و جدیت در ادارات گزینش، کار بزرگ و باارزشی است که سبب انتخاب افراد شایسته در سازمان خواهد شد.

به گفته وی، ارتقای وضع فعلی گزینش بسیار مهم است و باید با تلاش بیشتر مسیر موفقیت را به خوبی طی کرد.

ربانی در ادامه نیروهای گزینش را مرزبانان وزارت جهادکشاورزی دانست و گفت: قطعا مجموعه مهمی چون گزینش در مقابل هرگونه فشار داخلی و خارجی ایستاده است و این موضوع یکی از رموز موفقیت گزینش در وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

مدیرکل دبیرخانه هسته مرکزی گزینش نیز در این مراسم، با بیان این که ۱۵ دی ماه سالروز فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل کار گزینش است، گفت: اهمیت کار گزینش در پیام امام خمینی (ره) که فرمودند افرادی را برای گزینش انتخاب کنید که دارای اخلاق کریمه فاضل، عاقل، آشنا به مسایل روز باشند و از تندروی، مسامحه‌کاری پرهیز کنند، مستتر است.

اسماعیل عباسپور با بیان این که بررسی صلاحیت نیروها از نظر قانونی بر عهده گزینش است، افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمانی است و برای جذب نیرو باید دقت کافی داشته باشیم تا نیروهای شایسته برای تحقق سیاست‌ها و اهداف سازمان به بخش‌های مختلف سازمان تایید و معرفی شوند.

وی افزود: تایید افراد ناشایست و عدم تایید افراد شایسته، خسرانی برای دستگاه‌های اجرایی است که در این خصوص باید دقت لازم صورت گیرد.

عباسپور به ارزیابی عملکرد سال گذشته هیات گزینش پرداخت و گفت: هیات مرکزی گزینش وظایف متعددی دارد که اصلی‌ترین آن تصمیم‌گیری در خصوص سیاستگذاری برای فعالیت هسته‌های گزینش در سراسر کشور است و در سال گذشته ۲۳۳ مورد تصمیم‌گیری در خصوص انتصاب مدیران و اعضای هسته‌های گزینش، رسیدگی به شکایات در مرحله دوم تجدیدنظر و سیاستگذاری‌های کلی در عملکرد همکاران هسته گزینش جهاد کشاورزی انجام داده است.

گفتنی است؛ در این مراسم تعدادی از مسوولان گزینش استان‌ها و معاونین این مجموعه پیشنهاداتی جهت ارتقای گزینش ارائه کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید