Iranian Agriculture News Agency

ارتقای بهره‌وری با ارتقای مهارت سرمایه انسانی و توانمندسازی تشکل‌ها

رییس سازمان تعاون روستایی ایران گفت: اولین رکن بهره‌وری سرمایه انسانی است و ارتقای مهارت سرمایه انسانی و توانمندسازی تشکل‌ها منجر به رشد بهره‌وری می‌شود.

ارتقای بهره‌وری با ارتقای مهارت سرمایه انسانی و توانمندسازی تشکل‌ها

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی، غلامرضا هادربادی در نشست بررسی برنامه ارتقای بهره‌وری با محوریت ابلاغیه نهایی برنامه ارتقای بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی با تاکید بر بازنگری شاخص‌های سنجش بهره‌وری سازمان افزود: توسعه بخش کشاورزی از بستر تشکل‌ها میسر است و برون‌سپاری واقعی تصدی‌ها و شفافیت از مولفه‌های دیگر بهره‌وری است.

وی همچنین نقد سازنده را در راستای بهبود فرآیندها و ارتقای بهره‌وری سازمان مفید دانست و بیان کرد: در نقشه راه و برنامه تحول تدوین شده برای سازمان دغدغه‌های سازمان ملی بهره‌وری هم به خوبی دیده شده و رویکرد سازمان، ارتقای بهره‌وری با تکیه بر توانمندسازی تشکل‌ها و خوداتکایی مالی آنهاست.

رییس سازمان تعاون روستایی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات برجسته در این مسیر تغییر رویکرد از خرید حمایتی به خرید توافقی بدون ایجاد بار مالی برای دولت و با هدف افزایش توان مالی تشکل‌ها است.

خانم میرزایی مسوول دبیرخانه کمیته بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست، بر نقش بسزای سازمان مرکزی تعاون روستایی در کنترل بازار محصولات کشاورزی و ارتقای توان مالی خرده‌مالکان تاکید کرد.

در ادامه این نشست، نمایندگان سازمان ملی بهره‌وری به تشریح شاخص‌های بهره‌وری از منظر کارایی و اثربخشی پرداختند و شیوه ارزیابی ارتقای بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و سازمان را بیان کردند.

گفتنی است؛ نشست بررسی برنامه ارتقای بهره‌وری با محوریت ابلاغیه نهایی برنامه ارتقای بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی با حضور هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی، ذوالفقاری و خانم کشوری از سازمان ملی بهره‌وری ایران، خانم میرزایی مسوول دبیرخانه کمیته بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و اعضای کمیته بهره‌وری سازمان مرکزی و با مشارکت وبیناری مدیریت‌های استانی در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید