Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران:

نگرانی برای تأمین بازار شب یلدا وجود ندارد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از آمادگی افزایش توزیع حجم فعلی گوشت گرم مرغ توسط میادین به مناسبت شب یلدا خبر داد.

نگرانی برای تأمین بازار شب یلدا وجود ندارد

ایوب فصاحت در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از آمادگی میادین تهران برای توزیع فراورده‌های دامی شب یلدا خبر داد و گفت: مدیریت تأمین بازار محصولات دام و طیور به عهده وزارت جهاد کشاورزی است ولی ما برای توزیع محصولات آمادگی کامل داریم.

برای تأمین گوشت قرمز مشکلی وجود ندارد

وی بیان کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم در اختیار سازمان میادین قرار می‌گیرد که ما امکان توزیع تا دو برابر این میزان را داریم. همچنین تخم‌مرغ نیز به‌اندازه نیاز تأمین و توزیع می‌شود.

فصاحت ادامه داد: برای تأمین گوشت قرمز نیز مشکلی وجود ندارد و روزانه حدود ۳۰ تا ۴۰ تن گوشت گوسفند توسط وزارت جهاد کشاورزی تأمین ‌شده که از محل میادین سازمان میوه و تره‌بار توزیع می‌شود و معادل همین میزان، گوشت گوساله نیز توسط بهره‌برداران میادین تأمین می‌شود.

توزیع میوه برای شب یلدا شرایط بسیار خوبی دارد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه تأمین و توزیع میوه برای شب یلدا شرایط بسیار خوبی دارد، گفت: وضعیت بازار بسیار مساعد است. پیش‌ازاین بازار گوجه‌فرنگی دچار چالش شده بود که با اقدام خود سازمان میادین برای سفارش گوجه‌فرنگی از استان بوشهر، بازار این محصول نیز به تعادل رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید