Iranian Agriculture News Agency

آغاز به کار مجدد کمیسیون امور بانوان وزارت جهاد کشاورزی

کمیسیون امور بانوان وزارت جهاد کشاورزی که چند سالی است مغفول مانده بود، مجددا کار خود را دنبال می‌کند.

آغاز به کار مجدد کمیسیون امور بانوان وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار و گفتگو با اعضای کمیسیون امور زنان وزارت جهاد کشاورزی، گفت: امیدواریم این کمیسیون که چند سالی است مغفول واقع شده، با شناخت مناسب از جامعه هدف، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت به صورت اساسی و ریشه‌ای و با استفاده از تجربیات گذشته با انگیزه‌ای بالا مباحث زنان شاغل را دنبال کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی با بیان این که با کمک آمار تحلیلی و بانک اطلاعاتی کارکنان باید کمک کنیم تا بانوان شاغل نیز به جایگاه ویژه خود در رده‌های مدیریتی دست یابند.

وی‌ افزود: همچنین تعالی خانواده، کسب مهارت‌های لازم، تعالی موقعیت اجتماعی و پیگیری دغدغه‌های مطرح شده و به حق بانوان شاغل باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن مهم برشمردن مراسم و مناسک مذهبی مربوط به بانوان شاغل مثل میلاد حضرت زهرا (س) تاکید کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی فرهنگی برای بانوان شاغل، نیاز است در طرح بنیادین و جاری، فرزندان خانواده‌ها به ویژه دختران نوجوان و جوان مورد توجه قرار گیرند.

در این دیدار مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخص کمیسیون بانوان شاغل وزارت متبوع پرداخت.

مریم طهماسبی گفت: حمایت و پشتیبانی معنوی و نقطه نظرات ارزشمند نمایندگی ولی‌فقیه برای پیشبرد اهداف این کمیسیون و مرتفع کردن مسایل پیش روی بانوان شاغل وزارت جهادکشاورزی بسیار اثرگذار خواهد بود.

گفتنی است؛ فاطمه زارعان مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از بانوان عضو کمیسیون امور زنان شاغل در نشست با نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید