Iranian Agriculture News Agency

عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی اعلام کرد:

استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های صندوق بیمه کشاورزی در حمایت از تولید

عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: از مهم‌ترین اهداف ما، استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های بیمه است.

استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های صندوق بیمه کشاورزی در حمایت از تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در نشست هم‌اندیشی صندوق بیمه کشاورزی با سازمان دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی محمدرضا طلایی عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه بیان کرد: ضمن تبریک ایام ربیع‌الاول و حضور دوستان سازمان دامپزشکی کشور را که قشر تحصیل‌کرده و فرهیخته کشور هستند و در این سازمان مهم در حال فعالیت‌اند خیر مقدم می‌گویم.

وی افزود:  ما سعی کردیم در یک سال گذشته فعالیت‌های صندوق را روان و راحت کنیم و ۹۰ درصد فعالیت‌های صندوق بیمه کشاورزی را بازنگری کردیم و توانستیم تفاهم‌نامه‌های خوبی را با سازمان‌های مختلف به امضا برسانیم.

طلایی گفت: همه تلاش ما بر این است تا خواسته کشاورزان و دامداران به‌خوبی پیش برود و طبق گفته مقام معظم رهبری سعی کردیم حداقل تعرفه‌ها را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: رویکرد دوم صندوق، استفاده از همه ظرفیت‌های بخش است مثل بیمه عوامل تولید که با پیگیری‌های وزیر به نتایج خوبی رسیده است و این می‌تواند حرکت بسیار خوبی برای بیمه کشاورزی باشد.

طلایی بیان کرد: رویکرد بعدی صندوق بیمه کشاورزی، ورود به بیمه درآمد است که ابتدا با تخم‌مرغ و بعد جوجه یک‌روزه شروع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از اتفاقات بسیار مهم،  تصویب طرح بیمه اجباری دام و طیور با ۲۰۷ رأی موافق در مجلس بود که این اتفاق بزرگی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید