Iranian Agriculture News Agency

بازدید هیات عراقی از ظرفیت‌های تولیدی موسسه جهاد استقلال

هیات عراقی از ظرفیت‌های تولیدی موسسه جهاد استقلال در مشهد بازدید کرد.

بازدید هیات عراقی از ظرفیت‌های تولیدی موسسه جهاد استقلال

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه جهاد استقلال روز جمعه بیست و هفتم مردادماه هیات عراقی متشکل از  یاسر حسن معاون طرح و برنامه وزارت کشاورزی عراق، ولید مدیرکل منابع دامی عراق، حاتم رئیس موسسه تحقیقات و پژوهش‌های کشاورزی عراق و عامر رئیس دامپزشکی عراق از کارخانه تولید لوله و اتصالات پلی‌اتیلن شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم در مشهد مقدس بازدید کردند.

در این بازدید عبدالهادی مطلق مدیرعامل موسسه جهاد استقلال به همراه قنبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، منصوری مدیرعامل شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم، عابدی زاده عضو هیات مدیره شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم و مزدستان مدیر کارخانه تولید لوله و اتصالات صنایع پلاستیک جهاد زمزم در مشهد نیز حضور داشتند.

در حاشیه این بازدید مطلق بیان کرد: موسسه جهاداستقلال و موسسات و شرکت‌های تابعه با تمام ظرفیت‌های تولیدی، فنی، بازرگانی و علمی خود آماده همکاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی با کشور عراق از جمله کشت فراسرزمینی، تولید بذر و نهال اصلاح شده، صادرات لوله و اتصالات، اصلاح نژاد دام، واردات محصولات کشاورزی و غیره است.

منصوری مدیرعامل شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم نیز گفت: شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم با داشتن پنج کارخانه و با ظرفیت سالانه تولید ۱۶۰۰۰ تن لوله و اتصالات با کیفیت و دارای استانداردهای جهانی می‌تواند نیاز پروژه‌های آب‌رسانی، گاز رسانی، فاضلاب و دیگر حوزه‌های مختلف را تامین کند و آماده صادرات این محصولات است.

لازم به ذکر است، در این بازدید توافقاتی از جمله اعزام هیات ایرانی به کشور عراق برای عقد تفاهم‌نامه همکاری و همچنین اجرایی کردن تفاهمات و مذاکره با فعالان بخش خصوصی عراق و همکاری در تولید نهال و بذر اصلاح شده، احداث کارخانه تولید لوله و اتصالات، کشت فراسرزمینی و ایجاد مرکز اصلاح نژاد دام در کشور عراق انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید