Iranian Agriculture News Agency

دیدار شورای مدیران جهاد استقلال با عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان

عبدالهادی مطلق و اعضای شورای مدیران جهاد استقلال با حضرت آیت الله کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار شورای مدیران جهاد استقلال با عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه جهاد استقلال روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه، عبدالهادی مطلق مدیرعامل موسسه جهاد استقلال به همراه مدیران ستادی و همچنین مدیران عامل و اعضای هیات مدیره موسسات و شرکت‌های تابعه با حضرت آیت الله کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

آیت الله کعبی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های موسسه جهاد استقلال در دوران تصدی مطلق، در راستای تامین امنیت غذایی و تزریق روحیه جهادی در عوامل اجرایی، افزود: در نام موسسه جهاد استقلال لفظ جهاد بکار برده شده است. در جهاد سه عنصر تلاش و کوشش بی‌پایان، تلاش در راه خدا یعنی دفاع از کیان جامعه و عزت اسلامی و مقابله با دشمنان -خواه شیاطین داخلی و خواه دشمنان اسلام- نهفته است. جهاد همانند نماز و روزه و سایر احکام اسلامی تعطیل بردار نیست.

وی ادامه داد: جهاد شامل جهاد اخلاقی، علمی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و تمامی عرصه‌ها می‌شود و متعلق آن نیز حاکمیت الله است. حتی وجود حوزه‌های علمیه نیز به جهت تحقق جهاد فی سیبل الله است؛ آیه نفر بدین معنی است که با روحیه بسیجی و عزم جهادی حرکت علمی داشته باشیم.

مطلق نیز ضمن تشکر از حضرت آیت الله کعبی که فرصت برگزاری این دیدار را ایجاد کرد، گفت: پرسنل خدوم موسسه جهاد استقلال با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود با روحیه جهادی در راستای تامین امنیت غذایی مردم کشور عزیزمان آماده خدمت‌رسانی است.

در پایان حضرت آیت الله کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کرد: باید علاوه بر اطلاع‌رسانی بیشتر از فعالیت‌های خود، ملت شریفمان را از نتیجه اقدامات در حال اجرا مطلع کنید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید