Iranian Agriculture News Agency

فروش بدون واسطه برنج ایرانی در برخی مراکز

از این پس، خرید برنج کشاورزان به صورت مستقیم و بدون واسطه در مراکز اعلام شده انجام و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت ارزان به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.

 فروش بدون واسطه برنج ایرانی در برخی مراکز

به گزارش ایانا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد مختاریانی مدیرعامل شرکت طبیعت بیان کرد: بالا بودن میزان بارندگی در فصل زراعی گذشته، باعث افزایش تولید برنج در کشور و به دنبال آن کاهش قیمت برنج ایرانی نسبت به سال زراعی گذشته شد.

وی افزود: مجموعه طبیعت با کاهش حاشیه سود فروش خود و حذف واسطه‌ها، محصول برنج کشاورزان را به صورت مستقیم از طریق مراکز خرید اعلام شده، خریداری کرده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت ارزان به فروش می‌رساند.

مختاریانی اضافه کرد: شرکت طبیعت بدون واسطه با کشاورز و مراکز خرید و فروش برنج در ارتباط است و به همین دلیل قیمت‌ها منطقی شده و برای مصرف کننده به صرفه خواهد بود.

وی در رابطه با احداث مراکز خرید برنج بیان کرد: مراکز خرید در حال احداث است، البته آدرس مراکز خرید مازندران پیش‌تر اعلام شده و در سه روز آینده مراکز خرید برنج در گیلان هم اعلام خواهد شد و کشاورزان می‌توانند برنج خود را به این مراکز بفروشند.

مدیرعامل شرکت طبیعت با بیان این که صادرات برنج ایرانی به صورت بسیار محدود انجام می‌شود، گفت: صدور برنج ایرانی به خارج از ایران صرفا برای ایرانیان مقیم کشورهای دیگر انجام می‌شود، نوع مصرف برنج در کشورهای دیگر به سبک ایران نیست و تمایلی به واردات این برنج ندارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید