Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت امور دام اعلام کرد :

توزیع گوشت منجمد بین هیات‌های مذهبی در ماه محرم

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با تشریح برنامه‌های این شرکت برای ایام محرم، از توزیع انواع گوشت منجمد در میان هیات‌های عزاداری خبر داد.

توزیع گوشت منجمد بین هیات‌های مذهبی در ماه محرم

به گزارش خبرنگار ایانا، صدر الله دولت که در سفر خارج از کشور به سر می‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: سهمیه‌های استانی را اعلام کردیم و گوشت به‌صورت منجمد از طریق سازمان تبلیغات در اختیار هیات‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایانا، در استان تهران بن خرید به هیات‌هایی تعلق می‌گیرد که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به ثبت رسیده باشند. مسئولان این هیات‌ها باید با به همراه داشتن کارت شناسایی به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین(ع) مراجعه کنند و پس از استعلام و اخذ تائید نهایی از این نهاد، بن خرید خود را از نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت کنند.

برهمین اساس مسئولان هیات‌های ثبت‌شده می‌توانند از طریق 9 شعبه فروشگاهی در مناطق مختلف تهران و استان البرز اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بر اساس اعلام مسئولان شهرداری، هیات‌های استان تهران می‌توانند با مراجعه به یکی از غرفه‌های شهروند در میدان امام حسین(ع)، بیهقی، بهاران، شهرری، حکیمیه، البرز، سهروردی، المپیک، خانی‌آباد و ۱۷ شهریور ملزومات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید