Iranian Agriculture News Agency

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی اعلام کرد:

حمایت پنهان صندوق بیمه کشاورزی از استقلال و امنیت غذایی کشور

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت :صندوق بیمه کشاورزی با حمایت از کشاورزان برتر کشور در حقیقت از استقلال و امنیت غذایی کشور حمایت می‌کند.

حمایت پنهان صندوق بیمه کشاورزی از استقلال و امنیت غذایی کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، علیرضا آل امین قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی در مراسم تجلیل از کشاورز و همیار بیمه کشاورزی بیان کرد: اگر توصیه‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری نبود بیمه کشاورزی تاکنون نابودشده بود.

وی افزود: ما درصدد آن هستیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری را در حوزه کشاورزی به‌صورت کتاب تهیه کنیم. اگر فرمایشات ایشان را در این زمینه مرور کنیم، متوجه می‌شویم که ایشان بیشترین دغدغه را درزمینهٔ کشاورزی دارند.

آل امین ادامه داد: این وظیفه ماست تا از کشاورزان حمایت کنیم زیرا کشاورزان در خط اول مبارزه و حفظ امنیت غذایی و استقلال کشور هستند.

وی اضافه کرد: تشکیل جامعه کشاورزان و دامپروران به‌صورت تشکل‌های مردم‌نهاد NGO باعث توسعه بیمه می‌شود و همچنین در راستای شعار مقام معظم رهبری که فرمودند «کارها را به مردم واگذار کنید»، است.

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به قراردادهای رژیم صهیونیستی با فرانسه در حوزه نظامی و کشاورزی یادآور شد: این نشان می‌دهد که بخش کشاورزی در همه کشورها اهمیت دارد. مقام معظم رهبری در حوزه کشاورزی و در خصوص کالاهای اساسی و کشاورزی تأکیداتی داشته‌اند.

وی ادامه داد: در دنیا آمریکا به‌عنوان پیشرو در خصوصی‌سازی کشاورزی بوده است و در مقابل این خصوصی‌سازی، بیشترین حمایت دولتی را از کشاورز داشته است. این نشان می‌دهد که حمایت از تولیدکننده کشاورزی در هر کشوری اهمیت دارد.

به گفته آل امین، رتبه دوم حمایت از کشاورزان به کشور چین اختصاص دارد.

وی تأکید کرد: در ایران نیز خیلی مهم است که به بخش کشاورزی اهمیت دهیم.

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: ما در صندوق بیمه کشاورزی تصمیم گرفتیم از کشاورزانی که در سطوح بالایی از کمیت و کیفیت تولید محصولات کشاورزی هستند، به‌صورت موردی تجلیل کنیم که این مسئله مورد استقبال بهره‌برداران قرارگرفته است.

وی ادامه داد: حضور آقای طاهری در این جلسه به‌عنوان یکی از باغداران و کشاورزان مطرح و موفق کشور، باعث افتخار ماست و امیدواریم که وی از صندوق بیمه کشاورزی حمایت کنند.

در پایان جلسه لوح تقدیر مراسم به این کشاورز و باغدار نمونه اهدا شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید