Iranian Agriculture News Agency

دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش برنج ضروری است

به دلیل بررسی سیستمی درخواست مجوز ثبت سفارش برنج در سامانه متمرکز تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی، ازاین‌پس دریافت شناسه کالا ضروری است.

دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش برنج ضروری است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، احمدخانی نوذری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی با تأکید بر اخذ شناسه کالا برای ثبت سفارش واردات برنج گفت: با توجه به جلسات آموزشی و توجیهی واردکنندگان برای دریافت شناسه کالا و تناظر آن با کد IRC با همکاری دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت و سازمان غذا و دارو، از واردکنندگان برنج درخواست می‌شود برای دریافت شناسه کالا از سامانه جامع تجارت به آدرس ntsw.ir مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان درخواست برقراری تناظر شناسه کالا و کد IRC (درصورتی‌که شرکت از قبل این کد را دریافت کرده باشد) در سامانه سازمان غذا و دارو به نشانی my.fda.gov.ir ثبت کرده و شناسه کالای مربوطه را به دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی ارائه کنند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی در پایان یادآور شد: بر اساس‌نامه این معاونت در تأمین کالای اساسی و قبول درخواست واردکنندگان برنج و تمدید مهلت دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش از ۱۵ به ۲۵ تیرماه، واردکنندگان ‌باید در اسرع وقت نسبت به دریافت شناسه کالا، ثبت تناظر و ارائه لیست از طریق انجمن‌های مربوطه اقدام کنند.

بنا بر اظهارات خانی نوذری پس از تاریخ مذکور کلیه سفارش‌ها بدون شناسه کالا از سوی وزارت جهاد کشاورزی مردود خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید