Iranian Agriculture News Agency

در نامه‌ای به رئیس‌جمهور:

بخش خصوصی شفافیت وزارت جهادکشاورزی را ستود

اتخاذ سیاست اتاق شیشه‌ای وزارت جهادکشاورزی در التزام به قانون شفافیت، ایجاد رقابت سالم برای بخش خصوصی و پیشگیری از بروز فساد اداری، مورد حمایت قاطع بخش خصوصی قرار گرفت. وزارت جهادکشاورزی در ابتدای سال ‌جاری با انتشار عمومی «لیست‌های ارسالی به بانک مرکزی» با حفظ موارد محرمانه تجاری شرکت‌ها و بازرگانان، اطلاعات کامل را در اختیار ذی‌نفعان و کارشناسان قرار داد و این رویداد بخش خصوصی را بر آن داشت در مکاتبه با رییس جمهور از این اقدام وزارت جهادکشاورزی قدردانی کند.

بخش خصوصی شفافیت وزارت جهادکشاورزی را ستود

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران در نامه‌ای به رییس جمهور با تقدیر از انتشار عمومی «لیست تایید دستگاه» توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، این اقدام را گام عملی در تحقق شعار شفافیت و فساد‌ستیزی در دولت سیزدهم برشمرد.

در بخشی از نامه محمدمهدی نهاوندی به سید ابراهیم رییسی، آمده است: «لازم می‌داند به نمایندگی از همه اعضای این تشکل، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تصمیم معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در خصوص انتشار عمومی «لیست تایید دستگاه» برای تخصیص ارز کالاهای اساسی، اعلام نمایم.»

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران با تصریح بر اقدام عملی وزارت جهادکشاورزی در تحقق شفافیت، برداشتن این گام را تاکیدی بر شعار فساد‌ستیزی دولت سیزدهم دانست و حمایت کامل از آن را اعلام داشت.

اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران در ادامه، حمایت کامل رییس دولت از این اقدام وزارت جهادکشاورزی را خواستار شد و بر تداوم این روند ارزشمند در سایر فرایندها به ویژه حوزه اقتصادی، اظهار امیدواری کرد.

رونوشت نامه به رییس‌جمهور، علاوه بر نمایندگان مجلس به سازمان بازرسی کل کشور و معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات ارسال شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید