Iranian Agriculture News Agency

بهزاد نسب:

خرید 330 میلیارد تومان جو داخلی توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی گفت: برنامه خرید جو داخلی به ارزش 330 میلیارد تومان توسط صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی و عشایری کشور آغاز شده و در حال انجام است.

خرید 330 میلیارد تومان جو داخلی توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا‏، جانعلی بهزاد نسب مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی، در رابطه با اقدامات انجام شده توسط شرکت مادر تخصصی صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در راستای تامین خوراک دام و طیور اظهار کرد: تاکنون مبلغ 2000 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ مناسب به صندوق های حمایت از دامپروری و طیور کشور به منظور تهیه خوراک دام و طیور اختصاص یافته است.

وی افزود: با استفاده از منابع داخلی صندوق دامپروری، واردات 6000 تن جو دامی از کشور روسیه در حال انجام بوده که از طریق اتحادیه دامداران سراسر کشور توزیع خواهد شد.

بهزاد نسب با بیان اینکه تامین اعتبار لازم به منظور واردات 50،000 تن جو دامی صورت گرفته که به زودی وارد کشور شده و توسط اتحادیه دامداران سراسر کشور توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه خرید جو داخلی به ارزش 330 میلیارد تومان توسط صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی و عشایری کشور آغاز شده و در حال انجام است.

وی افزود: تامین منابع مالی خرید 7000 تن کاه و 3000 تن یونجه و توزیع آن در بین دامداران دشت سیستان توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی منطقه سیستان در حال انجام است، همچنین با همت وزارت جهاد کشاورزی، مبلغ 20،000 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی در میان دامداران و مرغداران کشور در حال توزیع است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی تصریح کرد: با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، مبلغ 10،000 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از طریق شرکت مادر تخصصی برای تامین خوراک دام و طیور در حال پیگیری و تخصیص است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید