Iranian Agriculture News Agency

در بازدید سرزده به یک فروشگاه متخلف انجام شد؛

جریمه 34 میلیارد ریالی یک فروشگاه توسط بازرسین وزارت جهاد کشاورزی

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نظارت انجام شده، بیش از 34 میلیارد ریال جریمه توسط وزارت جهاد کشاورزی درنظر گرفته شده است.

جریمه 34 میلیارد ریالی یک فروشگاه توسط بازرسین وزارت جهاد کشاورزی

مسعود امرالهی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید سرزده به یکی از غرفه‌های فروشگاه شهروند در استان تهران، در گفتگو با خبرنگار ایانا اظهار کرد: با توجه به نظارتی که وزارت جهاد کشاورزی بر محصولات کشاورزی دارد و از آنجایی که قانون انتزاع وزارت جهاد کشاورزی را مسئول نظارت بر بازار قرار داده است، به فروشگاه شهروند مراجعه کرده ایم و متاسفانه در این فروشگاه تخلف گران فروشی محرز شده است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برگه جریمه این واحد فروشگاهی را صادر کرده و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی ارسال کرده اند.

امرالهی تصریح کرد: در این فروشگاه برای برنج، بیش از 20 هزار تومان و گوشت حدود 20 هزار تومان گران فروشی صورت گرفته است که پرونده آن پس از صدور جریمه به تعزیرات ارسال خواهد شد.

وی با بیان میزان جریمه در نظر گرفته شده برای این فروشگاه متخلف عنوان کرد: با توجه به نظارت انجام شده، بیش از 34 میلیارد ریال جریمه توسط وزارت جهاد کشاورزی درنظر گرفته شده که پرونده آن به سازمان تعزیرات حکومتی به منظور اعمال قانون ارسال شده است.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با همت بازرسین جهاد کشاورزی، از فردا تشدید نظارت بر بازار را خواهیم داشت تا به یک ثبات قیمت برسیم و مردم عزیز ایران بتوانند با آرامش خاطر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: بازرسین وزارت جهاد کشاورزی به کلیه فروشگاه ها و صنوف متخلف که در فروش گوشت، برنج، لبنیات و محصولات کشاورزی تخلفات گران فروشی، فروش اجباری و ... دارند، ورود کرده و به تعزیرات معرفی خواهند شد.

امرالهی تاکید کرد: بازرسین ما در تمام واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار، بنکداری‌ها، عمده فروشی‌ها و حتی مراکز تولید و تامین، با مجوز قانونی ورود کرده و در صورت دیدن تخلف برخورد جدی خواهند کرد.

وی از مردم خواست: گزارشات خود را از طریق شماره تلفن 124 به ما اعلام کنند تا بازرسین ما بتوانند در اسرع وقت در سراسر کشور با تخلفات برخورد جدی داشته باشند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: محصولات کشاورزی مورد بررسی بازرسین جهاد کشاورزی شامل، برنج، گوشت، مرغ، لبنیات، میوه، مرکبات، نانوایی‌ها و تمام محصولات کشاورزی می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید