Iranian Agriculture News Agency

عزم مسوولین برای تکمیل موزه ملی در حال احداث ماهیان خاویاری

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی از موزه در دست احداث ماهیان خاویاری بازدید وچالش های پیش روی ادامه اجرای این عملیات را بررسی کرد.

عزم مسوولین برای تکمیل موزه ملی در حال احداث ماهیان خاویاری

 

به گزارش خبرنگار ایانا، مقارن با پانزدهمین سفر استانی ریاست  جمهوری به استان گیلان محمد مجابی به همراه مدیران این شرکت جهت رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات مجموعه های مربوطه به این استان سفر کرد.

وی  پس از بازدید از مجموعه مرکز پرورش و تکثیر و فرآوری ماهیان خاویاری کیاشهر روند احداث پروژه موزه ملی ماهیان خاویاری را مشاهده و پس از توضیحات مجری معماری این موزه در خصوص نحوه پیشرفت پروژه دستورات لازم را جهت تسریع و پیشرفت هر چه بهتر تکمیل آن پروژه صادر کرد.

ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه، واحدی معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،  سعید محمد دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری در معیت او بودند.

موزه ماهیان خاویاری یکی از پروژه های ملی،  فرهنگی و تاریخی کشور خواهد شد که با هدف ارایه و نشر اطلاعات مربوط به تاریخچه صید ماهیان خاویاری و نحوه فرآوری آن ها از ابتدا تا کنون در حال احداث است.

واحدی معاون پارلمانی وزارت  میراث فرهنگی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص مجموعه فرهنگی،  تاریخی کیاشهر قول مساعد داد که با امضای تفاهمنامه ای که به زودی امضاء و عملیاتی خواهد شد آن وزارتخانه هرگونه مساعدتی را که منجر به تسریع تکمیل پروژه شود را دریغ نمی کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید