Iranian Agriculture News Agency

تخریب بیش از 5 هکتار ساخت و سازهای غیر مجاز در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از تخریب بیش از 5 هکتار ساخت و سازهای غیر مجاز در کاشان خبر داد.

تخریب بیش از 5 هکتار ساخت و سازهای غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرنگار ایانا در اسان اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار ;vn: بیش از 5 هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان به ارزش 100 میلیارد ریال تخریب شد.

وی افزود: در پی شکایت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی بر اینکه ، عده ای سودجو  بیش از 5 هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز های غیر مجاز صورت دادند ماموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیرمجازصورت گرفته به همراه نماینده دادستانی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را 100 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: افراد سودجو  به‌صورت غیر مجاز زمین کشاورزی مذکور را تغییر کاربری داده و در آن باغ، ویلا و مشاور املاک احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به  منظور جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمرانی در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید