Iranian Agriculture News Agency

افتتاح همزمان 130 پروژه کشاورزی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

شهر دامنه در شهرستان فریدن با حضور استاندار اصفهان در ایام الله دهه فجر 130 پروژه کشاورزی بطور هم‌زمان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح همزمان 130 پروژه کشاورزی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در اصفهان، با حضور استاندار اصفهان، ریاست سازمان، فرماندار شهرستان فریدن، معاون بهبود تولیدات گیاهی و مسئولین استان و شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجرسال جاری 130 پروژه با اعتبار ۵.۲۲۵.۲۳۷ میلیون ریال (522میلیارد تومان ) افتتاح شد.

در این آیین استاندار اصفهان ضمن تبین اهمیت فعالیت‌های انجام شده گفت: برای توسعه استان اصفهان انجام فعالیتپ‌های بخش کشاورزی از اهمت و اثرگذاری ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ضمن تاکید بر اهمیت بخش کشاورزی توضیح داد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توسعه کمی و کیفی بخش کشاورزی وجود داشته به‌طوری‌که در طی دو سال اخیرتعداد پروژه ها 1405 کل مبلغ سرمایه‌گذاری، 51 میلیارد و 220 میلیون ریال شامل تسهیلات، اعتبار دولتی شامل ملی و استانی و آورده شخصی و برای پنج هزار و 510 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: با افتتاح 130 پروژه دهه فجر امسال تعداد اشتغال برای ۲۶۶ نفر و تثبیت اشتغال ۶۹۸ نفر و 10 هزار و 533 خانوار بهره‌بردار را تحت پوشش قرار می‌دهد، این پروژه‌ها شامل ۶۸ پروژه در بخش آب‌وخاک و امور فنی و مهندسی، ۲۹ پروژه در زمینه تولیدات گیاهی، ۱۱ طرح در خصوص امور عشایر، ۱۱ طرح در زمینه دام و طیور و آبزیان، چهار طرح در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری، سه طرح تعاون روستایی، دو پروژه در بخش تحقیقات کشاورزی و دو طرح در زمینه صنایع کشاورزی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید