Iranian Agriculture News Agency

اخطار و نصب پلاکارد یک واحد نانوایی در شهر آران و بیدگل

در بیست و سوم آذر ماه طی بازدیدی که از نانوایی های فعال در شهرستان آران و بیدگل ؛ یک واحد نانوایی بدلیل برخورد فروش نان کنجدی اجباری و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی نصب پلاکارد گردید.

اخطار و نصب پلاکارد یک واحد نانوایی در شهر آران و بیدگل

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، در بیست و سوم آذر ماه  طی بازدیدی که از نانوایی های فعال در شهرستان آران و بیدگل ؛ یک واحد نانوایی بدلیل برخورد فروش نان کنجدی اجباری و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی نصب پلاکارد گردید.

مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل گفت: علیرغم برگزاری جلسات توجیهی ویژه نانوایان و با توجه به اختلاف قیمت آرد یارانه ای و آرد آزاد، برخی از نانوایان جهت افزایش سود مبادرت به فروش خارج از شبکه آرد به دامداری ها، کم فروشی، فروش نامتعارف و تعطیلی های خودسانه می نمایند.

ستاد تنظیم بازار پس از کشف این موارد، پرونده متخلف را به تعزیرات حکومتی ارجاع نموده و پس از بررسی‌های لازم جریمه نقدی محاسبه، ملک پلمپ و کسر سهمیه می شود.

همچنین از همشهریان عزیز تقاضامندیم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به واحد بازرسی جهادکشاورزی، بازرسین بسیج اصناف و یا تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا برخورد قانونی با متخلفان انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید