Iranian Agriculture News Agency

جشنواره ملی فرهنگی ورزشی بانوان شاغل وزارت جهاد کشاورزی

آیین افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگی ورزشی بانوان شاغل در ستاد مرکزی وزارت، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات تابعه وزارت جهاد کشاورزی با حضور مسئولان وزارتخانه و مدیران سازمان و مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

جشنواره ملی فرهنگی ورزشی بانوان شاغل وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در اصفهان، سعید پازوکی، بیان کرد: در ابتدا لازم می‌دانم از میزبانی بسیار شایسته استان اصفهان از این مسابقات تقدیر و تشکر کنم. اصفهان برای برگزاری این رویداد بزرگ سنگ تمام گذاشت.

وی ادامه داد: به‌طورقطع برگزاری چنین رویدادهایی باید ادامه‌دار و مستمر باشد تا سلامت کارکنان حفظ شود و بهره‌وری نیز افزایش یابد. در این دوره، مسابقات در سه رشته ورزشی برگزار می‌شود اما تلاش ما بر این است که بتوانیم مسابقات را در دوره‌های بعدی در رشته‌های بیشتری برگزار کنیم و میزبان تعداد بیشتری از ورزشکاران باشیم.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تجلیل از بانوان و پیشکسوتان با جدیت در استان‌ها دنبال می‌شود و در این زمینه لازم است برنامه‌ریزی‌هایی دقیقی شکل گیرد تا شاهد گسترش برنامه‌هایی این‌چنینی باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بختیاری، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان نیز در این مراسم گفت: ورزش سفارش اسلام است و در دین ما نگاه ویژه‌ای به مقوله تربیت‌بدنی و ورزش وجود دارد. ورزش برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور بانوان در میدان‌ها ورزشی باحجاب اسلامی باعث افتخار است.

وی ادامه داد: نگاه اسلام به جایگاه زنان و مادران بسیار ویژه و والا است و لذا باید از تمامی بانوان همکار که همواره در جهت انجام وظایف سازمانی خود در حال تلاش هستند تشکر کنیم، امروز برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای کمک به حفظ سلامت کارکنان ضروری است و امیدواریم برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی مستمر و ادامه‌دار باشد.

محمدعلی کاظمی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان خاطرنشان کرد: امروز میزبانی از بانوان ورزشکار باعث افتخار است، خوشبختانه نگاه ویژه به ورزش در بدنه جهاد کشاورزی وجود دارد و توسعه فعالیت‌های ورزشی و تشویق به این امر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و تلاش همه همکارانمان در استان اصفهان، تلاش کردیم بهترین میزبانی را در این جشنواره از ورزشکاران داشته باشیم و امیدواریم همگی شرکت‌کنندگان در این جشنواره از میزبانی اصفهان راضی باشند. درزمینهٔ داوری مسابقات نیز تلاش شد، بهترین متخصصان و کارشناسان مجرب برای داوری انتخاب شوند تا قضاوت‌ها به بهترین شکل انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید