Iranian Agriculture News Agency

درگاهی:

ضرورت تعامل مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در راستای توسعه پایدار بخش کشاورزی آذربایجان غربی

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی تأکید کرد و تعامل و هم‌فکری مسئولان اجرایی و نمایندگان را برای تسریع در حرکت استان به سمت توسعه و پیشرفت ضروری دانست.

ضرورت تعامل مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در راستای توسعه پایدار بخش کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، محمدرضا درگاهی قائم مقام وزیر در امور حقوقی و مجلس در دیدار با دو نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: صادرات سیب استان یکی از مطالبات جدی این بخش است که نیازمند هماهنگی بین دستگاهی است تا هر چه زودتر موانع صادراتی مرتفع شود.

درگاهی همچنین پرداختن به مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را اولین انتظار مردم از مجلس عنوان کرد و گفت: مجلس باید با اقدامات کارشناسی، مشکلات اصلی مردم را شناسایی و برای حل انها چاره اندیشی کند.

نمایندگان استان نیز در سخنان خود ضمن اعلام آمادگی برای تعامل با مدیریت اجرایی استان، پیشنهادهای خود را درخصوص حل مشکلات موجود در حوزه‌های تولید، صادرات و مراودات بین‌المللی، اشتغال، توزیع نهاده‌ها، تخریب غیر مجاز اراضی کشاورزی و تخصیص تسهیلات اعتباری برای اجرای پروژه‌های کشاورزی بیان کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید