Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی قرچک آغاز شد

مدیرجهادکشاورزی شهرستان قرچک، از اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی شهرستان به منظور پایش، تعیین کاربری و سنددار کردن زمین‌های کشاورزی شهرستان خبرداد.

اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی قرچک آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، اولین جلسه عملیات اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی شهرستان قرچک با حضور مشاور و نقشه‌بردار شهرستان برگزار شد.

وی افزود: اجرای طرح کاداستر در روستاهای امین آباد، ولی آباد، رضی آباد، صالح آباد و پوئینک آغاز شده و عملیات عکس برداری هوایی دیجیتالی، تهیه نقشه با همکاری ادارات منابع طبیعی، ثبت اسناد و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط درحال انجام است

محمد حسینی درباره مزایای اجرای طرح کاداستر گفت: مدیریت برمنابع پایه کشور و شناخت دقیق اطلاعات مکانی اراضی کشاورزی از مزایای اجرای این طرح است تا بدانیم چگونه باید از اراضی کشاورزی حفاظت کرد.

وی ادامه داد: این کار بزرگ و بی‌سابقه‌ای است که با تولید اطلاعات و ایجاد بانک‌ها و پایگاه‌های اطلاعاتی برای ارائه خدمات به حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی به ویژه درحوزه مالکیت وحقوقی و  پاسخ به استعلام‌های دستگاه‌های ذیربط در شفاف‌سازی اراضی کشاورزی صورت می‌پذیرد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان قرچک از مالکان، کشاورزان صاحب نسب، شوراها و دهیاران روستاهای تابعه شهرستان خواست شرکت‌های مجری طرح دارای معرفینامه جهادکشاورزی شهرستان را یاری کنند

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید