Iranian Agriculture News Agency

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز :

کشاورزان نی‌ریزی تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز، گفت: بهره برداران کشاورزی با مراجعه به این صندوق پس از پذیره نویسی و واریز حق عضویت از تسهیلات کم بهره صندوق بهره‌مند می‌شوند.

کشاورزان نی‌ریزی تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، محمد مقصودی یادآورشد: بیش از صد و هفتاد میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به سهامداران شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز به عنوان اولین صندوق شهرستانی استان فارس با سرمایه 54 میلیارد ریال سومین صندوق محسوب می شود.

او افزود: این صندوق در سال ۱۳۹۲ با سرمایه ده میلیارد ریال، با تعداد هزار و 89 عضوحقیقی و حقوقی به عنوان اولین صندوق شهرستانی استان فارس به ثبت رسید و پس از چهار مرحله افزایش سرمایه آن به ۵۴ میلیارد ریال رسیده و تاکنون صد و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به اعضاء خود پرداخت کرد.

مقصودی در پایان با اشاره شروع افزایش سرمایه صندوق و پذیرش حق عضویت در ماه جاری تاکید کرد: بهره برداران عزیز زیر بخش‌های کشاورزی می توانند به صندوق مراجعه کنند و پس از پذیره نویسی و واریز حق عضویت از تسهیلات کم بهره صندوق بهره مند گردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید