Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس:

9 دی نمایش همدلی اقشار سیاسی مختلف جامعه

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نهم دی نقطه عطفی در وحدت، انسجام و همدلی میان اقشار مختلف جامعه بدون توجه به گرایش‌های سیاسی در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

9 دی نمایش همدلی اقشار سیاسی مختلف جامعه

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، حجت الاسلام والمسلمین قائمی، یادآور شد: حماسه ماند‌‌‌گار یوم ا... نهم د‌‌‌ی یکی از بی‌نظیرترین حرکت‌های خود‌‌‌ جوش مرد‌‌‌می تاریخ انقلاب اسلامی د‌‌‌ر حفاظت و صیانت از نظام مقد‌‌‌س اسلامی بود‌‌‌ که برگ زرین د‌‌‌یگری از بصیرت، هوشیاری، د‌‌‌شمن شناسی و غیرت د‌‌‌ینی و انقلابی را د‌‌‌ر صحیفه افتخارات تاریخ مبارزات مرد‌‌‌م فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد‌‌‌.

حجت الاسلام قائمی تاکید کرد:  آنچه که باید در مورد روز 9 دی به آن توجه داشت حضور تمام گروه‌های سیاسی در صحنه است که نشان دادند برای حفظ نظام همه متحد و هماهنگ هستند.

تجمع مردم ولایتمدار شیراز با حضور گسترده اقشار مختلف راس ساعت 9 صبح نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شیراز از چهار راه پیروزی به سمت بولوار شهید‌‌‌ آیت ا... د‌‌‌ستغیب (ره)، تقاطع خیابان 9 د‌‌‌ی، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صاد‌‌‌قی نمایند‌‌‌ه ولی فقیه د‌‌‌ر سپاه پاسد‌‌‌اران انقلاب اسلامی برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز به همراه جمعی از کارکنان و روحانیون این سازمان، ادارات و مدیریت های وابسته در این راهپیمایی شرکت کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید