Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی فارس:

مدیران جهادکشاورزی فارس بر اساس الگوی شایستگی ارزیابی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی فارس گفت: با راه‌اندازی پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران فارس، مدیران جهاد کشاورزی بر اساس الگوی شایستگی ارزیابی می‌شوند.

مدیران جهادکشاورزی فارس بر اساس الگوی شایستگی ارزیابی می‌شوند

کاووس کیانی در حاشیه افتتاح پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در شیراز گفت:  در راستای اجرای مصوبه شماره 579095 مورخ 1/4/1395 شورای عالی ادرای در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران اولین پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران استان فارس، توسط سازمان جهاد کشاورزی راه‌اندازی شد.

این مقام مسئول افزود: وزارت جهادکشاورزی اولین کانون ارزیابی و توسعه مدیران را در بخش دولتی و با کسب مجوز ارزیابی از سازمان اداری و استخدامی کشور راه‌اندازی کرد که به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی اقدام به راه‌اندازی این کانون کرد.

وی با اشاره به این‌که در مرکز مذکور ارزیابی‌های استاندارد مبتنی بر الگوی شایستگی و ابزارهای تعریف شده انجام می‌شود، تاکیدکرد: این مرکز علاوه بر کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، مدیران فعلی و آینده‌ی دستگاه‌های وابسته همچون اداره کل دامپزشکی، منابع طبیعی، امور عشایر، تعاون روستایی و مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید