Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهادکشاورزی فارس:

برنامه‌ ریزی و اجرای آن، از اهداف اساسی شورای استانی است

رئیس جهادکشاورزی فارس گفت: سیاستگذاری، تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و تزریق آن به بدنه اجرایی از اهداف اساسی و اولیه شورای استانی است.

برنامه‌ ریزی و اجرای آن، از اهداف اساسی شورای استانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، محمد مهدی قاسمی در نشست هم‌اندیشی با شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی، با اشاره به چالشها و مشکلات موجود در بخش کشاورزی، گفت: در حال حاضر برای برون رفت از خلا و چالشهای موجود شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیلهای بخش غیردولتی همانند سازمان نظام مهندسی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و دیگر زمانی برای از دست دادن فرصتها نداریم.

این مقام مسئول با بیان این‌که اولویت سازمان جهادکشاورزی فارس، حل چالشها و نجات بخش کشاورزی از این بحرانهاست، تأکید کرد: در صورت عبور از این چالشها زمینه برای اشتغال فارغ التحصیلان فراهم می‌شود.

در ادامه این نشست رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس با اشاره به فعالیتهای انجام گرفته در سازمان، ظرفیت نیروی انسانی متخصص و همچنین دارا بودن ظرفیتهای قانونی اظهارکرد: فراهم سازی بستر مناسب برای حضور دانش آموختگان در عرصه و بهره‌مندی از توان فنی و تخصصی آنها می‌تواند کمک شایانی در رفع چالشها و خلاءهای موجود در بخش کشاورزی باشد.

حسین رئیسی ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای جهادکشاورزی در واگذاری امور تصدی‌گری گفت: برون سپاری به بخش غیردولتی سبب شناسایی ظرفیت، فرصت ها و توانمند کردن بدنه کارشناسی می شود که به تبع آن افزایش بهره‌وری وکشاورزی پایدار را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید