Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان امور عشایر ایران:

1200 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور اختصاص یافت

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: دولت در چهار سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه عشایر انجام داده است به گونه‌ای که یک‌هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات به این بخش اختصاص داد که بین عشایر کشور پرداخت شد.

1200 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در ساری، کرمعلی قندالی در نخستین دوره آموزشی سیستم‌های اداری(MIS)  که در بابلسر برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره امور عشایر مازندران یک سازمان نوپا است اما توانسته در این مدت کوتاه جزء استان‌های موفقو پررونق باشد.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین تشکل‌ها را در حوزه امور عشایر در مازندران داریم که خدمات خوبی را به عشایر استان ارایه می‌کند، گفت: دولت در چهار سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه عشایر انجام داده است به گونه‌ای که یک‌هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات به این بخش اختصاص داد که بین سازمان‌های امور عشایر کشور پرداخت شد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران ادامه داد: از یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات، 400 میلیارد تومان مربوط به ایجاد اشتغال بوده است و 800 میلیارد تومان مابقی از محل بند ب ماده 52 و مدیریت بحران است که تا پایان امسال 400 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه فعالیت‌های عشایری به استان‌ها پرداخت می‌شود.

قندالی اضافه کرد: از محل مالیات بر ارزش افزوده 75 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه عشایر اختصاص یافت که امسال به 150 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سازمان امور عشایر یک سازمان جامع توسعه‌ای است و بر این اساس تمام امورات حوزه عشایر بر عهده این سازمان استف گفت: یکی از سازمان‌هایی هستیم که به دنبال جذب نیرو هستیم و خواهان این هستیم برای مدیریت‌هایی که در استان‌ها تاسیس می‌شود نیرو در اختیار قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید