Iranian Agriculture News Agency

رئیس دادگستری شهرستان پیشوا:

حفظ کاربری اراضی کشاورزی از اهداف اصلی قوه قضائیه است

رئیس دادگستری شهرستان پیشوا در نشستی با مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، حفظ کاربری اراضی کشاورزی را از اهداف اصلی قوه قضائیه اعلام کرد و افزود: برای اجرای دقیق قانون و برخورد با تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند یک سیستم یکپارچه اداری هستیم.

حفظ کاربری اراضی کشاورزی از اهداف اصلی قوه قضائیه است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، نشست رییس دادگستری شهرستان پیشوا با مدیر جهاد کشاورزی و مسئولین شهرستان در خصوص جلوگیری از تخریب اراضی و اجرای صحیح قانون حفظ کاربری اراضی و باغ ها برگزار شد.

حجت الاسلام شمس، رئیس دادگستری شهرستان پیشوا در این نشست تاکید کرد: متولیان امر در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به دور از نگاه های سیاسی به جد پیگیر مسائل تغییر کاربری در اراضی کشاورزی باشند و با اجرای صحیح قانون با خاطیان امر برخورد نمایند.

وی ادامه داد: برای اجرای دقیق قانون و برخورد با تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند یک سیستم یکپارچه اداری هستیم .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا نیز در این جلسه اظهار داشت: سامانه تلفنی 131 در سطح شهرستان آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و ساخت و ساز است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید