Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

امور اداری ویترین یک دستگاه محسوب می‌شود

گردهمایی سراسری مدیران امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی دهم و یازدهم مهر ماه جاری به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

امور اداری ویترین یک دستگاه محسوب می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در زنجان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان این گردهمایی را فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین مدیران و رسیدن به یک وحدت رویه در مسائل و موضوعات مربوط به امور اداری دانست و تصریح کرد: بخش امور اداری به دلیل ارتباط و تعاملات درون و برون سازمانی دارای اهمیت ویژه در هر دستگاهی است.

حسین جعفری با تاکید بر اینکه امور اداری ویترین و محل عرضه توانمندی‌های یک دستگاه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مهمترین نقطه تعالی سازمانی و نقطه شروع تحول در سیستم‌های اداری است و لذا بخش امور اداری از این بعد نیز دارای اهمیت است.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی بر لزوم فرهنگسازی در این زمینه تاکید کرد و افزود: حقوق پایین کارکنان جهادکشاورزی از مهمترین چالش‌های بخش رفاه و پشتیبانی محسوب می‌شود و این درحالی است که سازمان جهادکشاورزی استان زنجان عضو اصلی یا دبیر 21 کارگروه از 22 کارگروه استانداری است و متاسفانه این جایگاه و موقعیت خاص تاثیری در توسعه زیرساخت‌های رفاهی کارکنان سازمان نداشته است.

پاریاد، مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی نیز در این گردهمایی با بیان اینکه حداقل در یک سال گذشته بیشترین پیگیری در زمینه افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی انجام گرفته و نتیجه ای حاصل نشده است، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال این افزایش حقوق اجرایی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید