Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی ایران یک جریان در امتداد قیام عاشوراست

تجلیل از یادگاران شهدا و ایثارگران عشایر فارس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک جریان در امتداد همان قیام عاشورا است که پس از گذشت 40 سال همچنان با قدرت و صلابت به پیش می‌رود.

انقلاب اسلامی ایران یک جریان در امتداد قیام عاشوراست

نشست تجلیل از یادگاران شهدا و ایثارگران پرسنل ادارات امور عشایر فارس با حضور مدیر هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری فارس، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و مدیر کل امور عشایر فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، سرهنگ گرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست، با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس  به ویژه 2 هزار شهید والامقام عشایری گفت: مردم و به ویژه عشایر همواره نقش محوری در تحولات و پیروزی رزمندگان اسلام داشتند.

او با اشاره به این‌که در همان روزهای آغازین جنگ که دشمن بعثی از راههای مواصلاتی به کشورمان حمله کرد،  اولین کسانی که جلو دشمن ایستادند همین عشایر منطقه بودند. اظهار داشت: عشایر به واسطه نحوه خاص زندگیشان با اسلحه و رزم بیگانه نیستند و این آمادگی به آنها کمک می‌کند تا مقابل هر متجاوزی دفاع کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: ما هیچگاه دنبال جنگ نبوده و نیستیم ولی چنانچه کسی بخواهد به سرزمین اسلامیمان حمله کند در کنار مقام عظمای ولایت تا آخر ایستاده‌ایم.

سرهنگ گرامی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل پیروزی حضور مردم در کنار نیروهای نظامی است، افزود: قیام امام حسین (ع)در جهت احیای دین مبین اسلام و در مسیر جریان حق صورت گرفته و بعد از 1400 سال روز به روز بر عزت و جهانی شدن آن افزوده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک جریان در امتداد همان قیام عاشورا است که پس از گذشت 40 سال همچنان با قدرت و صلابت به پیش می‌رود.

عشایر فارس در سنگر تولید نماد عینی عاملین اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی

بهرامی مدیر کل امور عشایر فارس در این نشست با یاد آوری رشادتها و ایثار مردم ایران در دوران دفاع مقدس آن را سند افتخاری بر تارک این سرزمین دانست و گفت: به فرموده امام راحل(ره) ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

 بهرامی با بیان این‌که جامعه عشایری در طول تاریخ نقش بی‌بدیلی در دفاع از میهن اسلامی داشته است و امروزه نیز در سنگر تولید نماد عینی عاملین اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی است، افزود:  بیشترین جامعه عشایری کشور متعلق به استان فارس است و این جامعه ولایتمدار همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

مدیر کل امور عشایر فارس تصریح کرد:  امروز نیز عشایر ما یکدل و هم صدا در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب به کار و کوشش مشغول هستند.

بهرامی با نگاهی به تحولات اخیر از همکاران خواست تا با تعامل و سعه صدر کارهای مردم را سریع و در چارچوب قانون انجام دهند. 

باید فارغ از هر جناح سیاسی و قومی در کمک به انقلاب کنار هم باشیم

چراغ سحر مدیر هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری فارس نیز در این نشست ضمن تشکر از مجموعه امور عشایر بابت ارائه خدمات مطلوب به جامعه عشایر گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس تمامی آحاد جامعه دوش به دوش هم جنگیدند، اکنون نیز وظیفه ما فارغ از هر جناح بندی سیاسی و قومی در کنار هم بودن و کمک به انقلاب در عبور از این گذر حساس است.

چراغ سحر افزود:  من مطمئن هستم با الگوی کار و تلاش و پیروی از ولایت و دولتمردان دست پاک و دلسوز این بار هم ملت ایران از این آزمایش الهی سربلند بیرون خواهد آمد.

انقلاب ما با تاسی از قیام عاشورا ماندگار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره کل دامپزشکی فارس نیز در این جلسه گفت: انقلاب ما چون تاسی از قیام عاشورا گرفت، ماندگار شد.

 حجت الاسلام شهوندی افزود: دفاع مقدس ما جنگ با تمام جهان بود زیرا تمامی استکبار به کمک صدام آمدند و به خیال خود می خواستند تا نهال تازه انقلاب را در همان اوایل از بین ببرند.

شایان ذکر است: در این جلسه که به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس و با حضور فرزندان شهدا و جانبازان، برادران و خواهران شهدا و ایثارگران همکار برگزار شد، در پایان با اهداء لوح یاد بود از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید