Iranian Agriculture News Agency

دو انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، در حکمی از سوی رییس سازمان جهادکشاورزی فارس، عبدالرحیم پیشکار به عنوان مشاور رییس سازمان و مدیر حوزه ریاست این سازمان منصوب شد.

دو انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی فارس

در قسمتی از این حکم آمده با توجه به اهمیت این جایگاه و لزوم هماهنگی و ایجاد انسجام بین معاونت‌ها، مدیریت‌ها و ادارات سازمان و همچنین ضرورت تکریم مراجعین، امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده بهینه از قابلیت‌های موجود به ویژه منابع انسانی ارزشمند در انجام امور محوله موفق و منصور باشید. توفیق شما را در مسیر قانون مداری، اعتدال‌گرایی و رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

پیشکار دارای مدرک کارشناس ارشد   GIS و پیش از این رییس اداره آمار سازمان جهاد کشاورزی فارس بود که با بازنشستگی مهر علی درویشی مدیر قبلی حوزه ریاست جانشین او شد.

انتصاب در معاونت امور اقتصادی سازمان

در حکم دیگری از سوی  معاون برنامه‌ریزی و  امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی فارس ، محمدرضا خالقی پور به سمت سرپرست مدیریت امور برنامه و بودجه این سازمان منصوب شد.

در قسمتی از این حکم آمده انتظار دارد با اتخاذ تدابیر لازم در راستای سیاست وزرات متبوع و با بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود و همکاری و همدلی با معاونین، مدیران و روسای ادارات در هماهنگی و هدایت واحدهای مختلف سازمان در تدوین برنامه، تنظیم بودجه، اخذ تخصیص و ابلاغ اعتبارات جاری و تملکی، کنترل و نظارت بر هزینه‌کرد ادارات در قالب  موافقت نامه‌های مصوب اقدام و گزارش‌های دوره‌ای آن را به اینجانب ارائه نمایید.

خالقی‌پور پیش از این معاون مدیریت امور برنامه و بودجه سازمان جهادکشاورزی فارس بود که  با بازنشستگی راستی مدیر این مدیریت جانشین او شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه

مراسم تودیع و معارفه، مدیران جدید و سابق این دو حوزه،  با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی برگزار شد.

محمد مهدی قاسمی، رئیس جهادکشاورزی فارس در این مراسم؛  متانت، بردباری، صبوری، شکیبایی و همراهی گام به گام با رئیس سازمان را از ویژگی‌های بارز و دلیل موفقیت درویشی، مدیر قبلی حوزه ریاست اعلام کرد.

پیشکار، مدیر جدید حوزه ریاست سازمان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اهتمام رییس سازمان به "مدیریت تغییر" اساس اجرای مسئولیت جدید را بر پایه "مدیریت تغییر"  قرار دادم.

همچنین، درویشی مدیر سابق این حوزه،  ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های چند ساله خود در حوزه ریاست سازمان جهادکشاورزی، انجام موفق امور را حاصل جدیت، دقت نظر و ارائه طریق رییس سازمان جهادکشاورزی و همکاری، همدلی وتعامل مجموعه بزرگ خانواده کشاورزی دانست.

در ادامه این مراسم از زحمات راستی ، مدیر سابق برنامه و بودجه سازمان قدر دانی شد.

صبوری پور، معاون اقتصادی جهادکشاورزی  در این مراسم، نظم و ترتیب در کارها، رعایت سلسله مراتب، خودکار بودن، تعامل بسیار بالای درون و برون سازمانی در کنار اقتدار لازم مدیریتی را از ویژگی‌های مثبت  راستی اعلام کرد.

در ادامه راستی خدمتگزاری به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و جامعه را انجام وظیفه اداری و انسانی خود دانست و افزود: انجام امور محوله به پشتوانه همدلی همه همکاران صورت گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید