Iranian Agriculture News Agency

معاون اقتصادی جهادکشاورزی استان اعلام کرد:

پرداخت یک هزار و 47 میلیاردی تسهیلات کشاورزی در قزوین

تسهیلات کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است

معاون اقتصادی جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک هزار و 47 میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است.

پرداخت یک هزار و 47  میلیاردی تسهیلات کشاورزی در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، حمیدرضا تبسمی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 389 طرح کشاورزی به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت  به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: شهرستان قزوین با معرفی 116 واحد تولیدی و دریافت 379 میلیارد ریال؛ بیشترین میزان تسهیلات را در سطح استان به خود اختصاص داده است .

تبسمی، هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را؛ راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان و گفت: این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال وافزایش تولید وتقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

معاون اقتصادی جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بانک کشاورزی با پرداخت 586 میلیارد ریال معادل 56 درصد رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت این نوع تسهیلات دربخش کشاورزی  را به خود اختصاص داده است گفت: همه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام وطیور، شیلات وگلخانه، صنایع تبدیلی وتکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای  دریافت این تسهیلات کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید