Iranian Agriculture News Agency

معاون اقتصادی استانداری اعلام کرد:

آغاز پرداخت تسهیلات روستایی در استان سمنان

معاون اقتصادی استانداری سمنان گفت: پرداخت تسهیلات به 134 طرح آغاز شده و اولویت پرداخت با طرح‌های مهم بخش کشاورزی،صنعت و معدن است.

آغاز پرداخت تسهیلات روستایی در استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حشمت الله عسگری در بیست و چهارمین نشست کارگروه اشتغال روستایی و عشایری استان افزود: پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی عشایری باید بلافاصله پس از تائید اصالت دام در دستور کار قرار گیرد.

عسگری با بیان اینکه دولت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان انکه باید از مهاجرت روستائیان به مناطق شهری جلوگیری کرد افزود: با پرداخت تسهیلات طرح اشتغالزایی عشایری، زمینه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری فراهم شده و از مهاجرت روستائیان به شهرها نیز جلوگیری می‌شود.

عسگری بر ضرورت همکاری و تعامل مناسب دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها برای اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: در استان سمنان ارائه و پرداخت وام اشتغالزایی روستایی و عشایری تاکنون مطلوب بوده است.

او ابراز امیدواری کرد: در استان سمنان روند مناسب پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری ادامه یافته و در اجرای این طرح بیش از تعهدات خود عمل کند و به روستائیان و عشایر خدمت ارائه کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید