Iranian Agriculture News Agency

جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در عید قربان

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران، گفت: برای جلوگیری از کشتار غیرمجاز در مراکز عرضه و پیرامون آن و همچنین معابر عمومی و فضاهای شهری و مسکونی در عید قربان باید اطلاع‌رسانی مناسبی صورت بگیرد.

جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در عید قربان

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، سعید کرمی در اولین نشست هماهنگی برگزاری نظارت بهداشتی و شرعی ویژه روز عرفه و عید قربان که در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد، افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از اشاعه و شیوع بیماری‌های مشترک جلوگیری از کشتار غیرمجاز و بدون نظارت است.

علی عفتی، معاون بهداشتی سازمان میادین و تره‌بار شهرداری تهران نیز در این نشست گزارشی از تعداد جایگاه‌ها، جانمایی و ارتفاع ساختار بهداشتی نسبت به سال گذشته ارائه کرد.

هماهنگی جذب بازرس بهداشتی و ناظر شرعی برای همه مراکز مجاز شهرستان تهران، هماهنگی تأمین دام سبک دارای مجوز حمل بهداشتی برای کلیه مراکز مجاز شهرستان‌ها از مراکز عشایری و اتحادیه دامداران و استان‌های واجدالشرایط، هماهنگی برای آمادگی کشتارگاه‌های دام استان برای فعالیت در روز عید قربان، هماهنگی برگزاری میزگردهای تخصصی و نشست‌های خبری در رسانه‌ها به‌منظور اطلاع‌رسانی به شهروندان برای پرهیز از کشتار غیرمجاز از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید