Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مجمع عمومی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی فارس

مجمع عمومی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور آیت الله بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان، قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس، حجت الاسلام والمسلمین بحرانی نماینده ولی فقیه در این سازمان و جمعی از کارکنان و روحانیون سازمان جهاد کشاورزی استان" برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، در آغاز این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: این سازمان با مسئولیتی که بر عهده گرفته با برنامه محوری، اولویت بندی کارها را در دستور کار خود قرار داده و همواره با خرد جمعی در راه تحقق اهداف سازمانی تلاش می نماید.

محمد مهدی قاسمی افزود: وظیفه ما خدمت به مردم به عنوان ولی‌نعمت‌های جامعه به خصوص به قشر محروم کشاورز واجب بوده و نیاز است که همه ما کارکنان و مسوولان سازمان جهاد کشاورزی در زمان تحریم‌ها احساس مسئولیت بیشتری کنیم و با توجه به اینکه حوزه بخش کشاورزی بسیار گسترده است، ایجاب می‌کند همه کارکنان در واحدهای مختلف سازمان جهاد کشاورزی بر تلاش خود بیفزایند.

در ادامه این جلسه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان گفت؛ خدای متعال در قرآن می‌فرماید: حقی بر عهده ماست که مومنان را یاری کرده و حضرت حق خودش را ملزم به این امر می‌داند و چه مانعی دارد که خداوند برای خودش تعیین تکلیف می‌کند و حق را به مومنان می‌دهد!

آیت الله بهشتی در ادامه گفت: هر جنبنده‌ای را خداوند الزام دارد که رزق و روزی‌اش را بدهد و این فقط مربوط به انسان نیست و ارکان سازمان جهاد کشاورزی که در عرصه جهاد امنیت غذایی و سلامت جامعه تلاش می‌کنند را خداوند بدون تردید یاری می‌کند و باید با ژرف اندیشی هم دور و هم نزدیک خود را ببینیم و تلاش کنیم سلامت جامعه و مردم را به دور از مواد شیمیایی و با برنامه ریزی تضمین کنیم.

وی سخنان خود را حول هفت محور در نظر گرفته شده توسط حضرت امیرالمومنین(ع) بیان و اظهار کرد: همواره صلابت، چهره مصمم، استواری، سپردن جمجمه و مغز خود به عنوان عاریه نزد خدا، بررسی دور و نزدیک از لحاظ زمانی و مکانی، فرو بستن چشم از حاشیه‌های اخلاقی و هوشیاری را در اعمال و رفتارتان حفظ کنید تا اعمالتان جهادی باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید