Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد

ورود یک هزار و 700 تن کنجاله به مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تأمین نهاده‌های دامی مرغداران خبر داد و گفت: نهاده‌های دامی تأمین شد و در اختیار مرغداران استان قرار گرفت.

ورود یک هزار و 700 تن کنجاله به مازندران

دلاور حیدر پور در گفتگو با «ایانا» اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد مشکلاتی برای حمل بار از سوی کامیون داران برای نهاده‌های دامی بودیم که باعث نگرانی مرغداران شد که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، نهاده‌های دامی تأمین شد و در اختیار مرغداران استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مرغداران نگران تأمین نهاده‌های دامی نباشند، گفت: یک هزار و 700 تن کنجاله از بندر امام بارگیری شد که نخستین محموله امروز وارد استان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه 20 هزار تن ذرت تأمین و قرار است وارد استان شود، افزود: بخش خصوصی از بندر امیرآباد 2 هزار تن ذرت در شبکه توزیع استان وارد کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: روزانه 400 تا 500 تن کنجاله توزیع می‌شود و مرغداران نگرانی بابت تأمین دان مرغ نداشته باشند.

حیدر پور اظهار کرد: کنجاله با قیمت مصوب یک هزار و 950 تومان و ذرت با قیمت یک هزار و 100 تومان در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره قیمت مرغ گفت: مرغ زنده در کشتارگاه با قیمت 4 هزار و 700 تا 4 هزار و 800 تومان است و قیمت مرغ آماده طبخ 7 هزار و 600 تومان است و محدودیتی در تأمین و توزیع مرغ وجود ندارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید