Iranian Agriculture News Agency

نایب‌رئیس مجمع کشاورزان خبره کشور:

تشکل‌های کشاورزی در تصمیم‌گیری مدیران مشارکت کنند

ایانا-قزوین : نایب‌رئیس مجمع کشاورزان خبره کشور عنوان کرد که تشکل‌های کشاورزی استان ظرفیت خوبی دارند که می‌توانند در تصمیم‌گیری مدیران مشارکت کنند و ایده‌های کاربردی خود را برای بهبود امور ارائه دهند.

تشکل‌های کشاورزی در تصمیم‌گیری مدیران مشارکت کنند

 حسین کاکاوند در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران، برای بررسی سرمازدگی باغ‌های استان قزوین که با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل مدیرت بحران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مسئولان اجرایی در استانداری برگزار شد، گفت: کشاورزان و باغداران همواره یاریگر دولت بوده‌اند و بدون کمک آن‌ها هیچ دولتی نمی‌تواند به اهداف خود در تأمین غذا و میوه برسد؛ بنابراین انتظار دارند در زمانی که با یک حادثه طبیعی دچار بحران می‌شوند همه بسیج شده و به کمک آن‌ها بیایند.

وی عنوان کرد که تشکل‌های کشاورزی با حضور پیشکسوتان، باغداران و زارعان باتجربه می‌توانند کمک فکری خوبی برای مسئولان باشند.

نایب‌رئیس مجمع کشاورزان خبره کشور اظهار کرد: سرمازدگی همه محصولات و سرمایه باغداران استان را نابود کرده و درخواست می‌کنیم ضمن مهلت دادن برای بدهی سال‌های گذشته کشاورزان آسیب‌دیده، نسبت به پرداخت تسهیلات کم‌بهره و بازپرداخت پنج‌ساله موافقت شود تا خود را احیا کنیم.

وی عنوان کرد که دادن تسهیلات برای خرید تجهیزات مدرن پیش‌بینی حوادث هم می‌تواند یکی از راهکارها برای کمک به کشاورزان آسیب‌دیده باشد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید