Iranian Agriculture News Agency

تخریب 71 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: از تاریخ 17 فروردین ماه سال جاری لغایت 20 فروردین؛ 71 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه که به صورت غیرقانونی ساخته شده بود با صدور احکام قضایی و با حضور مقامات قضایی و انتظامی تخریب شده است.

تخریب 71 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: از تاریخ 17 فروردین ماه سال جاری لغایت 20 فروردین؛ 71 مورد ساخت و ساز غیرمجازشامل ( دیوار کشی، فنس، انتقال کانکس، انتقال تانکرآب و ...) دراراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه که به صورت غیرقانونی ساخته شده بود با صدور احکام قضایی و با حضور مقامات قضایی و انتظامی تخریب شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، نوربخش حاتمی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز دردهستان الهیارخانی و در روستاهای پیرحیاتی، رحمت آباد، چقاماران، حجت آباد و تبرآباد بوده است .

حاتمی تصریح کرد: براساس قانون مصوب سال های 74و 85 درزمینه حفظ اراضی زراعی و باغ ها، ساخت و سازهای بعد از سال 85 با حکم مراجع قضایی علاوه بر تخریب مشمول جریمه نیز می شوند .

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز مهم‌ترین دغدغه این مدیریت بوده و در این راستا، سه اکیپ حفاظت اراضی در مراکز تابعه به صورت تمام وقت اقدام به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجازمی نمایند .

حاتمی از کشاورزان، زارعین، باغداران و مالکین زمین های کشاورزی درخواست نمود تا پیش از هرگونه تغییرکاربری زمین های کشاورزی و باغی خود، جهت اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه مراجعه کنند تا از ساخت و ساز غیر قانونی و غیر مجاز و ضرر و زیان به آنها پیشگیری به عمل آید .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید