Iranian Agriculture News Agency

توزیع 1653 تن پرتقال و سیب در قزوین

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای طرح تنظیم بازار از ابتدای طرح توزیع میوه شب عید تاکنون یک هزار و 653 تن سیب و پرتغال در استان قزوین توزیع شد.

توزیع 1653 تن پرتقال و سیب در قزوین

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای طرح تنظیم بازار از ابتدای طرح توزیع میوه شب عید تاکنون یک هزار و 653 تن سیب و پرتغال در استان قزوین توزیع شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، شهرام رحمانی با اعلام این خبر افزود: از این میزان میوه توزیع شده یک هزار و 163 تن پرتغال و 490 سیب با قیمت مصوب توزیع شده است .

وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان استان؛ توزیع سیب و پرتغال طرح تنظیم بازار از 26 اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت .

رحمانی اضافه کرد: در طرح توزیع میوه شب عید 76 غرفه درسطح استان که از این تعداد 29 غرفه در داخل شهر قزوین و مابقی در شهرستان های تابعه وظیفه توزیع میوه را برعهده داشتند .

وی یاد آور شد: با هماهنگی انجام شده قیمت سیب از قرار هر کیلو 35هزار ریال و پرتقال 39هزار ریال تعیین و توزیع شده است .

این مقام مسئول تاکید کرد: در زمان توزیع میوه تنظیم بازار بازرسان ویژه سازمان جهاد کشاورزی از نزدیک بر روند اجرای توزیع نظارت لازم را داشتند .

رحمانی خاطر نشان کرد: جهت تنظیم بازار در این ایام و برای رفاه حال مردم ؛ 200 تن شکر، 1200 تن برنج وارداتی، 200 تن مرغ منجمد و همچنین گوشت منجمد نیز به اندازه کافی در بین شهروندان استان توزیع شده است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید