Iranian Agriculture News Agency

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اراک:

۲۵ درصد از وظایف تصدی گری دولت به تعاونی ها محول می شود

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: باید به سمت حمایت از کشاورزان و باغداران برویم تا تولید و صادراتمان کاهش پیدا نکند و از این بابت کشاورزان متضرر نشوند.

۲۵ درصد از وظایف تصدی گری دولت به تعاونی ها محول می شود

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اراک گفت: باید ۲۵ درصد از وظایف تصدی گری دولت به تعاونی ها محول شود.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، حسین صفایی در جلسه هماهنگی خرید محصول کشمش شهرستان خنداب با اشاره به جایگاه صادرات در کشور و ارزآوری محصول کشمش در بازارهای جهانی گفت:باید به سمت حمایت از کشاورزان و باغداران برویم تا تولید و صادراتمان کاهش پیدا نکند و از این بابت کشاورزان متضرر نشوند .

وی همچنین با اشاره به جایگاه تعاونی ها در کشور افزود: باید این شبکه خدمات مناسب تری را به کشاورزان ارائه دهد. اگر تعاونی ها بتوانند موفق تر عمل کنند، وضع کشاورزی هم بهتر خواهد شد .

رییس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور به وظایف تصدی گری دولت اشاره کرد و گفت: باید ۲۵ درصد این وظایف به تعاونی ها محول شود. در کشور چهار میلیون و 100 هزار نفر بهره بردار کشاورزی داریم و کشاورزان خرده پا امکان بازاریابی مناسب ندارند. در این صورت با غیبت تعاونی ها کشاورزان بیشترین ضرر را خواهند داشت .

بابایی رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز در این جلسه به تبیین جایگاه و وضعیت کشاورزی استان پرداخت و خنداب را یکی از قطب های مهم کشاورزی و باغداری استان مرکزی معرفی کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی، فرماندار خنداب، سرپرست تعاون روستایی استان مرکزی و جمعی از نمایندگان باغداران خنداب حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید