Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز خبر داد:

آعاز سرشماری سالانه زنبورستان‌ها در استان البرز

بر اساس جمع‌بندی اطلاعات سرشماری سال گذشته، زنبورداران استان البرز مشتمل بر 672 بهره‌بردار (زنبورداری) با 57 هزار و 307 کلنی زنبور عسل، 263 هزار و 131 کیلوگرم عسل و سایر فرآورده‌های جانبی تولید کرده‌اند.

آعاز سرشماری سالانه زنبورستان‌ها در استان البرز

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از انجام سرشماری سالانه زنبورستان‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، مسعود مشیر غفاری با بیان این مطلب گفت: آمارگیری از زنبورستان های کشور و به طور همزمان در استان البرز به مدت شش روز از تاریخ سوم تا هشتم مهر ماه سالجاری با محوریت سازمان جهاد کشاورزی (معاونت بهبود تولیدات دامی) و با مشارکت اداره کل دامپزشکی و تشکل‌های زنبورداران انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در طی فرآیند این سرشماری اطلاعات بهره‌برداران در قالب جمع‌آوری اطلاعات اشتغال، تولید و تعداد کلنی‌های هر بهره‌بردار در حوزه‌های عملکردی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اخذ می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: بر اساس جمع‌بندی اطلاعات سرشماری سال گذشته، زنبورداران استان البرز مشتمل بر 672 بهره‌بردار (زنبورداری) با 57 هزار و 307 کلنی زنبور عسل، 263 هزار و 131 کیلوگرم عسل و سایر فرآورده‌های جانبی تولید کرده‌اند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید