Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبر داد:

شناسایی تغییر کاربری غیر مجاز در سطح 471 هکتار از اراضی کشاورزی البرز

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: از ابتدای سال 94 تا کنون شش هزار و 468 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در سطح 471 هکتار مورد شناسایی قرار گرفته و بنا به استناد به تبصره 2 ماده 10 قانون و استناد احکام صادره قطعی ، یک هزار و 429 مورد بنای غیر مجاز در سطح استان قلع و قمع شده است.

شناسایی تغییر کاربری غیر مجاز در سطح 471 هکتار از اراضی کشاورزی البرز

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از شناسایی تغییر کاربری غیر مجاز در سطح 471 هکتار از اراضی کشاورزی البرز خبر داد.

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، روشن نژاد گفت: از ابتدای سال 94 تا کنون شش هزار و 468 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در سطح 471 هکتار مورد شناسایی قرار گرفته و بنا به استناد به تبصره 2 ماده 10 قانون و استناد احکام صادره قطعی ، یک هزار و 429 مورد بنای غیر مجاز در سطح استان قلع و قمع شده است .

وی افزود: طی این پروسه زمانی بیش از دو هزار پرونده اراضی واگذاری موجود در مدیریت امور اراضی استان مورد پالایش و بررسی قرار گرفته و در خصوص حفظ کاربری اراضی کشاورزی، پوشش کامل حفاظتی در سطح هفت هزار و 500 هکتار از اراضی استان توسط گشت های ویژه حفظ کاربری با تأمین و تجهیز 14 خودروی گشت انجام شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز یادآور شد: همچنین از ابتدای سال 94 تا کنون حدود دو هزار 433 مورد گزارش از طریق سامانه 131 وصول و مورد پی گیری واقع شده و در این خصوص 11 هزار و 630 ساعت گشت زنی، در منطقه برای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید